Moet ik douanekosten betalen voor mijn bestellingen ?
Helaas kan Bikerz Kingdom niet bepalen welke douanekosten kunnen worden toegepast op overzeese zendingen. Alle douanekosten (indien van toepassing) zijn
toegepast naar goeddunken van de vervoerder en lokale wetten. Alle douanekosten zijn voor rekening van de klant en worden niet gedekt door Bikerz Kingdom. Voor meer diepgaande informatie raden we u aan contact op te nemen
uw lokale douanekantoor
Wat als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Als een artikel van uw
bestelling moet nog aankomen, even geduld; sommige van onze artikelen worden op bestelling gemaakt en het kan tot 15 dagen duren voordat ze worden verzonden. Als dit het geval is, wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.
Controleer uw e-mail voor updates over bestellingen of neem gerust contact met ons op via info@bikerzkingdom.com voor een update over de status van een bestelling.
Als uw artikel nog steeds niet is aangekomen of is verdwenen, kunt u onmiddellijk claims indienen voor beschadigde en/of ontbrekende inhoud, maar niet later dan 25 dagen vanaf de datum van verzending.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bikerz Kingdom staat achter je! Wij accepteren de volgende betaalkaarten:
Visa, Visa Debit en MasterCard. We accepteren ook PayPal-betalingen, Amazon Pay, Google Pay en Apple Pay.
Is online bestellen veilig?
U kunt er zeker van zijn dat winkelen bij Bikerz Kingdom veilig is. We gebruiken de meest up-to-date beveiligingssystemen en
versleutelingssoftware om uw persoonlijke gegevens zoals naam, adres en
bankgegevens worden veilig bewaard.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als u wijzigingen moet aanbrengen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op voordat uw bestelling wordt uitgevoerd.
Als uw bestelling al is uitgevoerd, is het niet mogelijk om deze te wijzigen.
Producten zoals t-shirts en grafische kits worden op bestelling gemaakt en kunnen helaas worden gewijzigd nadat de bestelling is geplaatst.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd of defect artikel heb ontvangen?
Het spijt ons te horen dat u een onjuiste of onjuiste e-mail heeft ontvangen
defect artikel. Stuur ons een bericht op info@bikerzkingdom.com met uw bestelnummer, de naam/productcode van het artikel dat u zou ontvangen en eventuele verdere details. We nemen binnen 3 werkdagen contact met u op om uw probleem op te lossen.
Kan ik een artikel ruilen?
Helaas kunnen we momenteel geen uitwisselingen verwerken.
U kunt uw artikel aan ons retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen om het artikel van uw keuze te ontvangen. Raadpleeg ons retourbeleid en volg dit proces.