Doorgaan naar inhoud

FAQ

Bestellingen

Moet ik douanekosten betalen voor mijn bestellingen ?

Helaas kan Bikerz Kingdom niet bepalen welke douanekosten kunnen worden toegepast op overzeese zendingen. Alle douanekosten (indien van toepassing) zijn
toegepast naar goeddunken van de vervoerder en lokale wetten. Alle douanekosten zijn voor rekening van de klant en worden niet gedekt door Bikerz Kingdom. Voor meer diepgaande informatie raden we u aan contact op te nemen
uw lokale douanekantoor

Wat als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Als een artikel van uw
bestelling moet nog aankomen, even geduld; sommige van onze artikelen worden op bestelling gemaakt en het kan tot 15 dagen duren voordat ze worden verzonden. Als dit het geval is, wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.

Controleer uw e-mail voor updates over bestellingen of neem gerust contact met ons op via info@bikerzkingdom.com voor een update over de status van een bestelling.

Als uw artikel nog steeds niet is aangekomen of is verdwenen, kunt u onmiddellijk claims indienen voor beschadigde en/of ontbrekende inhoud, maar niet later dan 25 dagen vanaf de datum van verzending.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bikerz Kingdom staat achter je! Wij accepteren de volgende betaalkaarten:
Visa, Visa Debit en MasterCard. We accepteren ook PayPal-betalingen, Amazon Pay, Google Pay en Apple Pay.

Is online bestellen veilig?

U kunt er zeker van zijn dat winkelen bij Bikerz Kingdom veilig is. We gebruiken de meest up-to-date beveiligingssystemen en
versleutelingssoftware om uw persoonlijke gegevens zoals naam, adres en
bankgegevens worden veilig bewaard.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als u wijzigingen moet aanbrengen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op voordat uw bestelling wordt uitgevoerd.

Als uw bestelling al is uitgevoerd, is het niet mogelijk om deze te wijzigen.

Producten zoals t-shirts en grafische kits worden op bestelling gemaakt en kunnen helaas worden gewijzigd nadat de bestelling is geplaatst.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of defect artikel heb ontvangen?

Het spijt ons te horen dat u een onjuiste of onjuiste e-mail heeft ontvangen
defect artikel. Stuur ons een bericht op info@bikerzkingdom.com met uw bestelnummer, de naam/productcode van het artikel dat u zou ontvangen en eventuele verdere details. We nemen binnen 3 werkdagen contact met u op om uw probleem op te lossen.

Kan ik een artikel ruilen?

Helaas kunnen we momenteel geen uitwisselingen verwerken.
U kunt uw artikel aan ons retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen om het artikel van uw keuze te ontvangen. Raadpleeg ons retourbeleid en volg dit proces.

Levering

Wat zijn mijn bezorgopties?

Alle bestellingen worden geleverd met behulp van een wereldwijde verzendmethode met tracking. We hebben overeenkomsten met de belangrijkste vervoerders zoals Royal Mail , FedEx en DHL .

Afhankelijk van waar u zich bevindt, hangt af van hoe snel u uw item ontvangt.

De levertijden zijn ongeveer als volgt:

VK: 2-4 werkdagen

Europa: - 4-6 werkdagen

VS: - 10-15 werkdagen

Rest van de wereld: 15-21 werkdagen.

Naar welke landen bezorgen jullie?

We leveren momenteel aan alle landen behalve de
als vervolg op:

Noord-Korea, Cuba, Iran, Syrië, Soedan, Rusland, Wit-Rusland en Oekraïne.

Retouren en terugbetalingen

Wat is uw retourbeleid?

We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een ​​retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet uw artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. U hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een ​​retour te starten, kunt u gebruik maken van ons eenvoudige retourproces bovenaan onze website. . Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

Voor eventuele retourvragen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bikerzkingdom.com

Wat als mijn product defect is?

Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen evalueren en het recht kunnen zetten.

Hoe lang duurt het om mijn retour te verwerken?

We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen

Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en artikelen voor persoonlijke verzorging (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen voor gevaarlijke materialen, ontvlambare vloeistoffen of gassen. Neem contact op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke item.

Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen.